Blinded By The Light

19:06

Publicerad 2011-10-06 19:12:14 i Allmänt,

Ad astra per aspera


har varit allt för onyttig idag, bakfull och produktiv. satt på bibblan från 12-16. vädret är helt äckligt så vill mest ligga under täcket och tycka synd om mig själv. skulle inte göra något om A också var där. hihi..
men sazou duger hon också. fast hon är pain in the ass på nätterna och låter inte oss sova. men hon är väl helt enkelt i trotsåldern.. det går väl över.. HOPPAS JAG!
ska nog lägga mig nu. läsa lite kanske, måste vara på skolan kl 8 i morn.. sen i morn kväll ska jag ut. funderar på att vara nykter, inte sugen på att dricka överhuvudtaget. men god natt alla fina. om de är någon som tittar in här så kommentera gärna lite..

Kommentarer

Postat av: åsaaaaa

Publicerad 2011-10-06 20:12:50

jag tittar in såklart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela