Blinded By The Light

17:51

Publicerad 2011-09-12 17:51:16 i Allmänt,

Ja, så var de det där med självdisciplin.. För de första har jag massor att göra, men vad gör jag när jag har tid över? Jo jag bloggar, uppdaterar facebook och planerar vad jag skall äta till kvällsmat resten utav veckan. Är det någon som känner igen sig eller är jag den ända som beter mig så här lustigt? Plz, spärra in mig.
Om de finns någon som tycker det är roligt att läsa högt så kan den personen får bli min personliga högläsare. för så fort jag försöker läsa om Marx, Durkheim, Weber eller Simmel så flyger mina tankar i väg på helt andra håll.. så läser 200 sidor utan att komma ihåg ett skit av vad jag har läst. FANTAAASTISKT!
varför kan inte studentlitteratur vara roligt och lättläst? lite bilder skulle inte skadat liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela