Blinded By The Light

Lund

Publicerad 2012-04-27 08:22:14 i Allmänt,

Nu är allt klart förresten, 1 juli får jag nycklarna till Råbygatan 1D, ingen längtar mer än mig! Ska bli asnajs att flytta här i från ett tag! Antagligen lämnar jag Hvitfeldtsgatan 1 Juni å inkvarterar mig hos mamma resten av sommaren, allt för att spara pengar å få en dräglig höst... Idag är de för övrigt dags att besiktiga bilen, hoppas den får igenom utan några större problem för då ska jag sälja skiten! Blir till att cykla om jag sk någonstans, men eftersom jag har ny fin cykel så passar de kanon!

Fredag idag men lär bli väldigt lugnt eftersom bussen går mot Tyskland 530 i morgon.. Snark!

Ser även fram emot att åter igen fira midsommar tillsammans med finaste Lina :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela