Blinded By The Light

Mänsklig värme

Publicerad 2012-04-19 20:14:56 i Allmänt,

Har inte gjort många knop idag, förrutom att tvättat sjukt mycket tvätt och cyklat till hemköp för att köpa onyttigheter. Ansåg att jag var värd det, blev faktiskt godkänd på den förra tentan. Och de mina vänner trodde jag verkligen inte, den sociologiska visionen var inte riktigt min grej! Men nästa vecka är det dags för åter en tenta, den sista för den här terminen. Sen är det full fokus på B-uppsats och jobb, kommer vara ett vandrande lik hela Maj månad, men det fixar jag! Kommer ha ett litet break i Berlin! Inviger även Maj med att sjunga in våren i Lund! Valborg i Lund skall ju vara något speciellt har jag hört, rätta mig om jag har fel!
Ne nu hoppas jag bara på lite gött väder så man kan sitta ute i solen!
Förresten så är det helg i morgon, veckorna bara springer förbi. ska dock försöka ha en lugn helg, dels för att jag är sjukt pank och även för att jag känner mig rätt krasslig..
ne godnatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela