Blinded By The Light

06:54

Publicerad 2012-02-03 07:01:42 i Allmänt,

Just nu är jag besviken på mig själv, sv många anledningar. Men framför allt min lathet, å min dumhet. Måste skärpa mig, vill bli en bättre människa. Är trött på mig själv.
Tankarna har åter igen börjat snurra över vad jag ska studera till hösten. Det är så himla svårt, socionom? Ne tack.. Jag är sugen på juridik men kommer aldrig komma in där om de inte sker underverk på Högskoleprovet.. Annars är mänskliga rättigheter också ett alternativ. Men skulle liksom vara gött å läsa en yrkesinriktad linje, finns så himla mycket men jag har ju inte den dumma natur B.. Tyvärr är jag mindre sugen på att plugga upp de just nu..
Får se vad det blir, kanske ska boka tid med en syo..

För övrigt är jag förkyld och har förbannat ont i min höft. Men de ska inte hindra mig från att träna. Ska köpa em tigerbalsam o försöka stretcha bort det..

I kväll kommer brudarna hit de ser jag framemot. Tacos och rödvin.

Jag saknar min mami, ytterligare två veckor är hon på andra sidan jordklotet! Aja jag sazou å pepsi får ta hand om varandra helt enkelt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela