Blinded By The Light

10:10

Publicerad 2012-02-20 10:10:47 i Allmänt,

Dom talar om vänskap på tv.. Jag har funderat på de där ett tag. Vissa människor gör mig förvirrad, säger en sak och menar en annan. Det är i bland svårt att veta vad som är på riktigt och vilket som är skitsnack. Men jag har börjat luska ut vilka som är äkta, man märker det. De tomma snacket lär man sig att känna igen efter ett tag, när ord aldrig blir till handling. Jag säger inte att jag är bäst på att vårda relationer, men jag börjar bli trött på att aldrig få någon respons. Så, har kommit fram till att ta hand om de vänner som verkligen är värda det och de andra tänker jag inte lägga lika mycket energi på, för jag får ingenting tillbaka. Nu menar jag så klart inte att jag kommer säga upp vänskapsrelationer, bara inte lägga lika mycket energi på dem. Annars så har helgen varit bra.. Skönt att slippa tänka på plugg. Men i morgon börjar en ny delkurs, bara att bita i det sura äpplet igen.. Har förresten kommit fram till att det blir Mänskliga Rättigheter i höst, antagligen i Lund eller Malmö.. Känner att det är dags att lämna Halmstad. Börjar sticka i benen av rastlöshet.. Nu ska jag städa och skicka in papper osv. Bye

Kommentarer

Postat av: anna-frida

Publicerad 2012-02-20 10:29:58

fan vad gött att du kommit på vad du vill plugga:*

Postat av: maja

Publicerad 2012-02-22 11:37:22

ÅHÅÅÅ! Skåååne, here we come!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela