Blinded By The Light

11:14

Publicerad 2012-02-18 11:14:47 i Allmänt,

Hade planer för förmiddagen men icke, Andreas råkade få med min bilnyckel till jobbet så nu sitter jag här, med två bilar men inga nycklar. Lyckat! får bli en lat morgon med dålig film, inget vidare mysväder att gå ut i alla fall! Har en sådan fruktansvärd värk i ryggen till råga på allt.. Dags att uppsöka kiropraktorn igen kanske.. Synd att det är så sablans dyrt :/ Känns konstigt att inte ha något att plugga i helgen, men samtidigt skönt. På måndag sätter vi i gång med ny delkurs och då är det ingen vila och ingen ro! Så får väl ta vara på denna helgen! Himla skönt att inte ha någonting efter sig. Lyckades med två VG och två G förra terminen, tro det eller ej men jag är nöjd. För att vara första terminen på högskolan så tycker jag det är helt ok! :) Blir dock lite förvirrad på betygsystemet de har, Vg är de högsta man kan gå och U de lägsta. Men hoppet mellan G och Vg kan vara så himla svårt att avgöra. Antigen är det ett starkt VG eller något mitt i mellan. Tycker de är lite orättvist system. Whatever.. Förresten så är det snart dags att välja program till hösten.. Har ingen större koll på vad det kommer bli. Juridik lockar, men mina betyg håller inte för det så får satsa på högskoleprovet men då måste jag plugga matte som en dåre nu fram till 31 mars. Just do it! Nu ska jag kolla på bring it on och dricka te, vänta på att min bilnyckel kommer hem..

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2012-02-18 12:29:04

Jadu,tycker allt det är ett ytterst dåligt system vi har här i svea. Ibland kan jag känna att om man är intresserad av något så ska väl inte vissa betyg (i totalt motsatta ämnen) få avgöra om man får läsa det eller inte. Men tydligen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela