Blinded By The Light

11:33

Publicerad 2012-02-09 11:34:39 i Allmänt,

Sitter hos mormor och har nyss slängt i hop en smarrig soppa.. softar gött i lägenheten! Tänkte vara här idag tills skolan börjar 15:15, mormor behöver lite sällskap då morfar opereras idag. o inte klagar jag! suger dock att gå i skolan 15:15-17.. lame enligt mig.. tack och lov är det snart helg, inte för att de blir lugnare för det.. i morgon är det zumba kl 12 sen måste jag försöka plugga i kapp lite, tenta nästa fredag.. lördag är de spinning kl 10 och söndag box 15:15...
idag tar jag mig en liten vila från träningen, är lite mör i kroppen idag.. har aldrig svettats så mycket på spinning som jag gjorde i går, tyvärr var det inte över efter de utan då var de core.. damn..
aja nog om mitt tråkiga liv. på lördag ska vi se Kapten Röd, jag och majsan. det blir trevligt.. som vanligt när vi ger oss ut på äventyr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela