Blinded By The Light

17:41

Publicerad 2012-02-09 17:41:33 i Allmänt,

Tröttheten slog mig i bakhuvudet och nu är jag helt slut. Har suttit på seminarie i 1,45 h utan pause och diskuterat etablerade och outsiders.. får tacka mitt kära jobb för att jag kunde använda det som exempel hehe.. i kväll blir det inte många knop gjorde kan jag lova. blir en enkel kvällsmat och tidigt i säng. det snurrar i min skalle som vi så fint brukade säga.
för övrigt börjar bli trött på alla dessa skoluppgifter, konstant är det något. ja men sant som de är sagt så är det minst sagt ett heltidsjobb men kass betalning. kommer känna mig rik i sommar när jag jobbar.. hehe..
nu ska jag lägga mig i soffan tills A kommer från jobbet så vi kan äta.. stackarn har jobbat sen 4 i morse och har fortfarande inte slutat när klockan är 17:41...
hejs.

Kommentarer

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Publicerad 2012-02-10 00:30:41

Godnatt och sov så gott :)

Hoppas du får en bra fredag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela