Blinded By The Light

19:08

Publicerad 2012-02-07 19:08:44 i Allmänt,

Är sur på fullmånen som förstör min sömn. vet inte om jag ska skylla på att den lyser som fan in i mitt sovrum trotts nerrullade persienner, eller om jag ska skylla på dragningskraften.. irriterande är det i vilket fall. har legat och snurrat runt hela natten. it sux.. aja. har hunnit med skola, powernap och träning idag.. i morgon blir det plugg för fulla muggar.. katterna klöser snart ögonen ur varandra, eller tja ena sekunden i alla fall. den andra ligger dem o myser som om inget har hänt. sötisar. tja

Kommentarer

Postat av: jennie

Publicerad 2012-02-08 10:13:26

ja har 140g lätt kvarg/kesella

60g hallon eller jorgubbar

lite vaniljpulver (inte vaniljsocker)

mixa eller mosa ihop

o sen lite vatten tills de blir lagom konsistens

(kör denna just nu bara för att den är nyttig och den passar in i mitt kostschema ja kör på)



annars tycker ja de är godare med vanilj yougurt, bär och lite florsocker iblandat ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela