Blinded By The Light

16:00

Publicerad 2012-01-19 15:59:10 i Allmänt,

Freak till granne part 2.. Alltså han som bor brevid i lägenheten brevid min. Dammsuger VARJE dag klockan 14:05.. vad är det för fel på honom? Alltså antingen så är han fruktansvärt hårig så han hårar ner något enormt, eller så är han bara fruktansvärt pedantiskt.. blir nästan sugen på att knacka på klockan 14:05 i morgon och undra va tusan han pysslar med.. ja jag bor i ett väldigt dåligt isolerat hus, hör även när grannen under mig snarkar.. gött liksom.

till något annat..


har i dag bestämt mig att börja lira innebandy igen, hur allvarligt det blir vet jag inte. men i allafall träna någon gång i veckan, har saknat lagkänslan! att jag kommer vara som bambi på hal is är en annan femma, var ett x antal år sedan jag höll i en klubba.. hehe. men de blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela