Blinded By The Light

14:20

Publicerad 2012-03-15 14:21:02 i Allmänt,

Idag är en sådan där dag, ja ni vet en sådan dag då man inte orkar göra ett skvatt. Började dagen med en runga på berget, kan dock inte påstå att jag presterade speciellt bra, kan beror på de tre öl jag drack i går? I vanliga fall blir jag alltid pigg efter ett tränings pass, som i går typ efter spinningen 645 då hade jag hur mycket energi som helst, var full rulle hela dagen. Men idag då orkar jag knappat hålla ögonen öppna! Så jag har inhandlat lite skit, laddat hem lite filmer och kommer inte förflytta mig från soffan på hela dagen! Det bästa är att de är sådan väder idag med, behöver inte ha ångest för att jag missar solen sen har jag ju även tränat idag. Så detta blir min vilodag.. Intressant va?
Annars händer de inte så mycket, slutar aldrig att förvånas över människor, men det är ingen nyhet.
nu ska jag försöka komma på vad jag ska söka för högskola..

Kommentarer

Postat av: nathalie

Publicerad 2012-03-15 21:15:26

Hej sophie :D haha ja eller snarare sociologi och sociialt utvecklingsarbete...haha :) hoppas jag kommer in bara, fast det borde jag göra :P pluggar du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela