Blinded By The Light

20:45

Publicerad 2012-03-01 20:45:58 i Allmänt,

Sitter i soffan och kränger sötade skorpor och kollar på sveriges värsta bilförare. Egentligen är jag mätt efter en god middag, men hetsäta har blivit lite av min grej. Tv programmen suger, skulle hellre läsa en bra bok men har läst allt jag har hemma.. FUnderar på att skaffa mig en Ipad så mycket enklare att läsa på och så kan man bara ladda hem bok efter smak och behov!..
I morgon är det fredag igen, skönt.. Fast egentligen så går alla dagar i hop, uppskattar inte helgen lika mycket när man inte jobbar. Nu är jag mest lat om dagarna och tiden bara springer förbi, men kommer väl uppskatta det sen när jag jobbar 42 timmar i veckan igen.. snark.. men de ska bli gött med ordentlig lön. hatar studiemedlet, helt omöjligt att få det att gå runt.. typ i alla fall.
ne ska fortsätta hetsäta och kolla på biggest loser haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela