Blinded By The Light

Now all your love is wasted then who the hell was I?

Publicerad 2012-03-16 08:51:20 i Allmänt,

Önskar att jag hade en bekänt, orkar inte gå och sätt i gång kaffe.. Är jag lat? hehe..
"Äntligen" fredag som de flesta säga, ärligt talat så flyter alla dagar i hop med varandra just nu, har endast haft en lektion denna veckan så kan ju säga att alla dagar har varit som fredag typ.. Man uppskattar inte helgen på samma sätt när man pluggar som när man stod i fabriken och tittade på klockan var femte minut för att helgen skulle vara lite närmre..
Ska försöka med en lugn helg, film i kväll å kalas för M&Å i morgon..
Förövrigt så är min nya cykel en mycket bra investering!
här får ni lite bra musik, jag ska försöka masa mitt arsle från sängen till köket!

Kommentarer

Postat av: nathalie

Publicerad 2012-03-16 12:18:24

Jaha, haha vilket sammanträffade. Ja jag týckte också att det lät intressant :) ja men absolut :) jag kommer ju behöva böcker om jag kommer in hahaha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela