Blinded By The Light

Som ett skalbaggsskal i månsken

Publicerad 2012-05-10 20:23:16 i Allmänt,

Snacka om att jag lever två olika liv beroende på om jag jobbar eller går i skolan. Klockan är 20:20 å jag ligger redan i sängen redo för att sova... Om jag hade gått i skolan hade jag antagligen precis kommit hem från något eller varit på väg någonstans menmen bara att hitta tillbaka till vanan i några månader... När jag cyklade till jobbet 03;20 så luktade det McDonalds i hela stan rätt så äckligt, men de
Är väl ett tecken på att sommaren är på
Väg å att folk börjar ränna ute mitt i veckorna ;)

Har inte hänt så mycket annat skoj, transkriberat som fan idag skrivit 10 sidor med enkelt radavstånd men är inte klar ännu, har kramp i händerna... Tack å lov att intervjun är intressant!

I morgon vankas de utgång med My men innan dess jobb såklart! Så god natt!

Kommentarer

Postat av: anna-frida

Publicerad 2012-05-10 20:27:58

söt tjej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela